75 jaar ervaring
Deze kennis delen we graag!
Eigen drukkerij
De grootste van Europa
600.000 tevreden klanten
Word jij een van hen?
0492 530 122 Ma-Vr 08.00 - 17.00
Wij helpen je graag!

FAQ - Verzending

  • Kan ik mijn bestelling eerder ontvangen dan op de website staat vermeld?
    Nee, in het algemeen zijn de levertijden op de website leidend en kunnen we je bestelling niet eerder versturen.

    Maar mocht je een hele strakke deadline hebben dan kunnen we, tegen meerkosten, een snelle levering voor je aanvragen. Mocht dit het geval zijn, neem dan hier contact met ons op.
  • Waar kan ik de leverdatum vinden?
    Je vindt de leverdatum van een product op de productpagina tijdens het bestelproces. Heb je al een bestelling geplaatst? Dan ontvang je een bevestigingsmail met daarin de leverdatum van je bestelling of je kunt inloggen in je persoonlijke account. Houd er wel rekening mee dat de leverdatum per artikel en per opdruktechniek kan verschillen.
  • Ontvang ik een trackingnummer?
    Hou je mailbox in de gaten want zodra we je bestelling verzenden ontvang je een e-mail met meer informatie over de levering van de artikelen. Het kan per leverancier van een artikel verschillen of je een tracking nummer toegestuurd krijgt.
  • Wat moet ik doen als ik geen trackingnummer heb ontvangen?
    Wat vervelend! Het kan voorkomen dat bij bepaalde zendingen geen tracking nummer beschikbaar is. Je kunt het beste contact opnemen met je contactpersoon zodat hij/zij de laatste leveringsstatus kan controleren voor je.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    In Nederland verzenden we al onze bestellingen gratis, met uitzondering van de Kerstpakketten.

FAQ - Mijn Account

  • Waar vind ik de status van mijn bestelling?
    Yes, je bestelling is geplaatst en zal over enkele dagen onderweg zijn naar jou! Mocht je de status van je bestelling willen bekijken, dan kan dit in je persoonlijke account. Heb je geen account? Dan ontvang je alleen de belangrijkste updates via een e-mail.
  • Hoe kan ik een herhaalorder plaatsen?
    Je plaatst eenvoudig een herhaalorder via je persoonlijke account. Ga naar het besteloverzicht en selecteer de bestelling die je opnieuw wil bestellen. Zoek de ordergegevens van je vorige bestelling op en daar vind je een knop om hem opnieuw te bestellen. Heb je geen account? Neem dan hier contact met ons op!
  • Hoe kan ik mijn accountgegevens bijwerken?
    Wil je graag iets wijzigen in je accountgegevens, log dan in op je persoonlijke account. Helaas is het niet mogelijk om zelf je klantnummer of bedrijfsgegevens te wijzigen. Wil je toch een van de bovenstaande gegevens wijzigen, neem dan hier contact op met ons.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
    Whoops, dat is niet zo handig! Ga naar de login pagina van je persoonlijke account en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt van ons een verzoek om een nieuw wachtwoord in te stellen.

FAQ - Drukproeven

  • Krijg ik een drukproef?
    Ja, zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een gratis digitale drukproef gemaakt door een van onze professionals.
  • Is de Logo Tool hetzelfde als een drukproef?
    Met onze Logo Tool is het heel eenvoudig om je een inzicht te geven hoe een gepersonaliseerd item met jouw logo eruit kan zien. Zodra je een bestelling ook daadwerkelijk hebt geplaatst, ontvang je een digitale drukproef. Deze drukproef wordt gemaakt door een professional en komt nóg meer overeen met het eindresultaat.
  • Wanneer ontvang ik mijn drukproef?
    Geduld is hierbij niet nodig want je ontvangt je drukproef al binnen één werkdag na het plaatsen van je bestelling.
  • Welk bestandsformaat moet mijn logo hebben?
    Om jouw product te voorzien van een logo met de beste drukkwaliteit hebben we een gevectoriseerd bestand nodig. Denk hierbij aan AI (illustrator), PSD (photoshop), EPS of SVG.

    Krijg je vraagtekens bij het horen van deze bestandsformaten? Geen probleem, je kunt ook een PNG- of JPG- bestand van het logo sturen. Zorg er wel voor dat je de hoogste kwaliteit/grootte verzend die je hebt.
  • Hoe moet ik mijn logo- of opdrukbestand(en) aanleveren?
    Tijdens het bestelproces krijg je de optie om in de winkelmand je logo- of opdruk bestanden te uploaden. Maar je mag ze ook altijd mailen naar support@igopromo.nl.

FAQ - Samples

  • Kan ik een sample met opdruk krijgen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wel kun je eenvoudig een sample zonder opdruk toegestuurd krijgen.
  • Hoe kan ik een (gratis) sample aanvragen?
    Wil je een artikel graag eerst in het echt bewonderen voordat je een bestelling plaatst? Dat snappen wij!

    Je kunt eenvoudig een sample aan je winkelmandje toevoegen, deze ontvang je dan binnen enkele werkdagen bij jou thuis. Wanneer de waarde in je winkelmand onder de €5,- blijft of wanneer je binnen 14 dagen een bestelling van het product plaatst, ontvang je het sample gratis.

    Let op, gratis samples worden alleen geleverd aan zakelijke klanten.
  • Kan ik mijn samples terugsturen?
    Nee, een sample kan helaas niet geretourneerd worden.

FAQ - Order

  • Kan ik een betere prijs krijgen?
    De prijzen die we hanteren op onze website zijn leidend. Mocht je een bestelling plaatsen die de hoogste staffelkorting overschrijdt? Neem dan hier contact met ons op, onze verkoopafdeling zal een offerte op maat voor je maken.
  • Hoe kan ik zien of het artikel op voorraad is?
    Om te zien welke producten op voorraad zijn en welke niet, gebruiken we een handige tool op de website. Ga naar een product en kies voor de juiste (kleur)variant. Je ziet nu onder de producttitel een groen, oranje of rood stipje. Bij groen is het artikel op voorraad, bij oranje is het artikel tijdelijk niet op voorraad maar later weer beschikbaar en bij rood is het artikel niet op voorraad en momenteel niet bestelbaar.
  • Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
    De minimale bestelhoeveelheid is voor elk product verschillend. Mocht je op zoek zijn naar een specifiek aantal, dan kun je eenvoudig een filter instellen met het gewenste aantal stuks.

    Ook wordt er per product aangegeven op de productpagina’s wat de minimale bestelhoeveelheid is.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij IGO bieden we verschillende betalingsmogelijkheden aan. Naast achteraf betalen, wat alleen beschikbaar is voor zakelijke klanten, heb je de mogelijkheid om te betalen met iDeal, Creditcard, en PayPal.
  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?
    Producten met bedrukking kunnen niet geretourneerd worden omdat deze geen zichttermijn hebben. Onbedrukte producten mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Let wel op, neem van te voren altijd contact op met je contactpersoon om af te stemmen hoe je de producten het beste retour kan sturen. 

    Is je bestelling niet geleverd volgens de goedgekeurde proefdruk, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. 

    Let op, samples kunnen niet teruggestuurd worden.

FAQ - Bedrukking

  • Welke bedrukking raden jullie aan?
    Elke bestelling bij ons is uniek. Daarom is het niet mogelijk om iedereen dezelfde bedrukking aan te bevelen. Voor elk type product, logo en elke gelegenheid kan een andere opdrukmethode het beste resultaat opleveren.

    Mocht je graag advies willen bij de meest passende opdruk keuze, neem hier contact met ons op.
  • Welke opdrukmethodes kan ik kiezen?
    Binnen IGO bieden we verschillende opdrukmethoden aan, passend bij onze artikelen. Zodra je naar een artikel gaat op de website worden alle mogelijke opdrukmethoden en locaties getoond die beschikbaar zijn voor dat product.

    Wil je meer informatie over onze verschillende opdrukmethoden? Neem dan een kijkje op de pagina bedrukkingstechnieken.
  • Hoe kan ik het verschil zien tussen twee opdrukmethoden?
    Nadat je een opdruklocatie hebt geselecteerd op een productpagina, verschijnt er een oranje regel met  'meer informatie' waar je op kunt klikken. Je krijgt dan een gedetailleerde uitleg van elke opdrukmethode te zien die op het geselecteerde artikel beschikbaar is. Deze informatie kan je helpen om de verschillen tussen elke opdruktechniek te identificeren.

    Kom je er nog niet helemaal uit? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.
  • Kunnen jullie mijn logo in een andere kleur printen?
    Het is mogelijk om jouw logo in vrijwel elke kleur te printen die bestaat. Zorg er wel voor dat je een Illustrator- of Photoshop bestand aanlevert van jouw logo waarin de gewenste kleuren aangegeven zijn.

    Zo kunnen we je garanderen dat de gewenste kleur geprint kan worden.
  • Wat is de maximale bedrukkingsgrootte?
    Ook voor de maximale bedrukkingsgrootte geldt dat het per artikel en opdrukmethode kan verschillen. De reden hiervoor is dat alle drukmachines een ander maximum drukoppervlak hebben.

    Op de productpagina’s vind je per opdrukmethode de maximale bedrukkingsgrootte in mm.

FAQ - Offertes

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    Je kan eenvoudig een offerte aanvragen via onze website. Ga naar het gewenste product en kies de juiste (kleur)variant. Vervolgens kies je de gewenste opdruklocatie en opdrukmethode. Vul in het volgende tabje het gewenste aantal in en klik vervolgens op ‘offerte aanvragen’.

    In de volgende stap kun je je gegevens invullen en de aanvraag verzenden. Wil je liever een offerte aanvragen bij een van onze collega’s? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling via sales@igopromo.nl.

FAQ - Overige

  • Kan ik een catalogus aanvragen?
    Natuurlijk kan dat! Je kunt eenvoudig een (digitale) catalogus aanvragen door het formulier op deze pagina in te vullen.
  • Wat zijn PMS-kleuren?
    Dat zullen we je eens uitleggen! De afkorting PMS staat voor Pantone Matching System en wordt gebruikt als universeel kleurenpalet dat bestaat uit 1500 voorgemengde kleuren. Iedere kleur heeft een unieke PMS kleurcode, en zit vast in het palet. Zo kunnen we verzekeren dat de juiste kleuren uit je logo ook gedrukt worden.

    Om PMS-kleuren te bepalen kun je gebruikmaken van de online kleurenwaaier van Pantone. Lukt het niet om de juiste PMS-kleur te vinden? Maak dan gebruik van een online tool die een PMS-kleur aanbevelen op basis van een HEX- of CMYK-kleur.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Wat vervelend dat je een klacht hebt. We behandelen jouw bestelling met de grootste zorg, maar het kan altijd gebeuren dat een order niet helemaal naar wens is. Mocht je niet tevreden zijn over het eindresultaat, dan kun je altijd contact met ons opnemen via sales@igopromo.nl of 0492 530 122. We zullen samen met jou zoeken naar een passende oplossing. Want als jij niet tevreden bent, zijn wij dat ook niet!

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.

0492 530 122
Ma-Vr 08.00 - 17.00

  • Vriendelijke mensen,behulpzaam Ameland Oplossingen
    14 Mar 2024
  • Prima aanstekers en goed bedrukt. Levertijd was ongeveer een maand Snack en Broodjeshuis
    13 Mar 2024
  • Helpdesk is goed bereikbaar. Dat was fijn, want het platform werkte niet helemaal goed. Maar ik hoorde van de medewerker dat de persoonlijke omgeving/webshop ook geüpdatet gaat worden. Dus dat gaat vast goedkomen. Ruime keus! Dus tot een volgende keer IGO. Zeugenbedrijf Hakvoort
    13 Mar 2024
  • Makkelijk te bestellen. Nog een tip om voor een bepaalde datum te bestellen om korting te krijgen. Op tijd geleverd, netjes! Mevrouw J. Postma
    12 Mar 2024
  • Duidelijke en snelle service diane Engelen
    11 Mar 2024
Beoordeling 4.6 - 5.303 reviews

Informatie over cookies

IGO Promo maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om jou een persoonlijke winkelervaring te geven. De standaard cookies zorgen ervoor dat jij een goede ervaring hebt op onze website.

Jij kunt kiezen om persoonlijke cookies te accepteren of te weigeren. Door deze te accepteren kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag volgen en gepersonaliseerde content laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Ik ga akkoord