Dit doen we onder andere door:
Ben je toch niet tevreden over het product of de bedrukking, dan vragen wij je dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken.
Dit kun je doen door ons te bellen op 0492 530 122 of mailen naar [email protected] of door contact op te nemen met je contactpersoon.
Informatie die wij graag van je ontvangen is:
Zodra wij deze informatie hebben ontvangen gaan wij hiermee aan de slag en nemen binnen 2 werkdagen met je contact op om een oplossing voor te stellen.
Is het door jou gekochte product kapot of niet-werkend, dan zullen we deze binnen de garantietermijn geheel kosteloos repareren of vervangen voor nieuwe producten. Mochten de producten niet meer leverbaar zijn, zullen we met je tot een andere oplossing komen.
Op het platform Onlinegeschillenbeslechting kan je meer informatie vinden over het vinden van een passende oplossing.
Producten die wij voor jou hebben bedrukt kunnen niet geretourneerd worden. Deze producten hebben geen zichttermijn. Mocht het product niet geleverd zijn volgens het goedgekeurde drukvoorbeeld dan vragen wij jou dit aan ons kenbaar te maken. Zodat we in overleg tot een passende oplossing kunnen komen.
Onbedrukte producten mogen binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd worden. Hiervoor vragen wij je wel eerst contact met jouw contactpersoon op te nemen, zodat afgestemd kan worden hoe je het beste de producten aan ons retour kunt sturen.
Eventuele retourkosten zullen in rekening worden gebracht.
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.
0492 530 122
Ma-Vr 08.00 - 17.00