Bij IGO weten wij dat het gebruik van promotionele producten een van de beste manieren is om je merk te versterken. Bijvoorbeeld door een geschenk weg te geven bij een bepaald aankoopbedrag. Of door het weggeven van relatiegeschenken aan je werknemers en zakenpartners. Dit kan ook helpen om de loyaliteit in stand te houden, zorg dat je zichtbaar blijft bij je klanten. Weet je wat dan het beste is? Om als eerste een nieuw product te introduceren aan je klanten. Door dit soort promoties kun jij je makkelijk onderscheiden en zullen de ontvangers je beter onthouden!
Wil jij opvallen met je merk? Bekijk je bedrijf dan als een merk waar mensen mee kunnen omgaan en zich tot verhouden. Een campagne die vanuit het marketing team wordt uitgevoerd is iets dat de ontvangers zullen onthouden. Dat is althans het doel van de campagne. Concistency is hierbij ontzettend belangrijk, Je wilt toch ook dat klanten je volgende campagne herkennen? Het gebruik van de nieuwste trends zal dit alleen maar versterken. Zorg dat jij een trendsetter wordt en dat je klanten jouw bedrijf zullen onthouden.
Onderdeel van de branding van jouw bedrijf is het vertellen van goede verhalen. Het enige wat sterker is dan zelf een goed verhaal vertellen is, wanneer je medewerkers en klanten het verhaal doorvertellen aan anderen. Dit kun je bereiken door gebruik te maken van unieke en creatieve relatiegeschenken. Wanneer jij als eerste je klanten verrast met een gepersonaliseerde lunchbox van Mepal, zullen ze je niet zo snel vergeten. Heb jij er als eens aan gedacht om iets weg te geven bij een grote bestelling? Een leuk en nieuw extraatje. De kans is groot dat de ontvanger dit deelt met zijn- of haar netwerk en daardoor krijg je al snel meer bereik.
De geschenken die je weggeeft zeggen iets over je merk. Welk geschenk laat een positieve reactie achter bij de ontvanger? Dit zorgt er ook voor dat jouw bedrijf, de gever van het geschenk, ook in positief daglicht komt te staan. Geef jij altijd creatieve, innovatieve geschenken weg? Dan zul je op deze manier ook bekend zijn bij de ontvangers en jouw potentiele klanten. Heb je hierbij hulp nodig? Door meer dan 75 jaar ervaring weten wij precies welk product jij kunt gebruiken bij je volgende campagne!