75 jaar ervaring
Deze kennis delen we graag!
Eigen drukkerij
De grootste van Europa
600.000 tevreden klanten
Word jij een van hen?
0492 530 122 Ma-Vr 08.00 - 17.00
Wij helpen je graag!

IGO-POST wordt IGO: persoonlijk contact in een digitale omgeving

Helmond, 4 september - IGO helpt haar klanten al meer dan 72 jaar om op te vallen. Door het bedrukken van relatiegeschenken en promotieproducten ondersteunt IGO bedrijven in meer dan 15 Europese landen bij het vergroten van de naamsbekendheid en het bouwen en versterken van klantrelaties. Jarenlang bestelden klanten producten uit de fysieke catalogus, maar inmiddels bewegen deze klanten zich meer en meer online. Reden voor IGO om een nieuwe propositie en identiteit te lanceren die zich focust op het bedienen van de klant in de gehele klantreis. Vanaf vandaag toont IGO haar digitale transformatie middels een rebranding aan de wereld: IGO-POST is vanaf nu IGO.

IGO: gemak, persoonlijk en fun
Het nieuwe IGO staat voor een perfecte klantbeleving: bestelgemak gedurende de gehele klantreis en een persoonlijke en plezierige benadering via telefoon, mail of chat. ‘Uit Europees klant- en prospectonderzoek dat we in april van dit jaar hebben uitgevoerd, blijkt dat veel van onze klanten persoonlijk advies verwachten’, zegt Marlies Smeenk, Proposition & Brand Lead. ‘Onze klant wil snel kunnen vinden wat hij zoekt, om vervolgens het product te kunnen configureren en te bestellen. Daarbij is persoonlijk contact, gemak en een dosis fun in de klantreis zeer belangrijk. ‘Ik ben er van overtuigd dat we hiermee het verschil gaan maken’, vervolgt Marlies.

Online groei
‘Klanten willen een duidelijke website en de mogelijkheid om bij vragen direct in contact te treden. We hebben in korte tijd onze website verbeterd op navigatie, user experience en geven de klant de mogelijkheid met ons te chatten bij vragen’, aldus Ronnie Peeters, e-commerce marketeer IGO. ‘De voorlopige resultaten vallen niet tegen. Dit jaar is de online omzet al met meer dan 15% gegroeid ten opzichte van 2016. We verwachten dat dit zal doorzetten met de verdere online verbeteringen en onze nieuwe frisse identiteit’, zegt Ronnie.

Persoonlijk door digitalisering
IGO heeft een e-commerce team aangesteld met een digitale- en data gedreven mindset. ‘De volgende stap is data nog meer te omarmen en de klant te voorzien van juiste content op het juiste moment te tonen. De rebranding is het startschot, we kijken uit naar de vervolgstappen om onze klanten nog beter te kunnen helpen’, sluit Marlies af.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.

0492 530 122
Ma-Vr 08.00 - 17.00

Informatie over cookies

IGO Promo maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om jou een persoonlijke winkelervaring te geven. De standaard cookies zorgen ervoor dat jij een goede ervaring hebt op onze website.

Jij kunt kiezen om persoonlijke cookies te accepteren of te weigeren. Door deze te accepteren kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag volgen en gepersonaliseerde content laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Ik ga akkoord