Kapsalon Haarfijn jouw kapster opent haar deuren!
Op 28 September 2019 opent kapsalon Haarfijn jouw kapster haar deuren in Beek en Donk. Eigenaresse en haarstyliste Nicole van de Laar heeft meer dan 15 jaar ervaring en start met veel enthousiasme en passie haar eigen kapsalon.
Via haar eigen netwerk is Nicole voor het eerst in aanraking gekomen met IGO Promo. Tijdens een behoefte inventarisatie is gebleken dat Nicole op zoek is naar een partner die haar helpt met de promotie producten voor haar kapsalon.
Voor de opening van haar salon wilt Nicole groot uitpakken. “Je hebt maar een kans om het goed te doen, daarom heb ik gekozen om promotionele producten te bestellen bij IGO Promo die mijn eigen merk versterken”.
"Je hebt maar een kans om het goed te doen, daarom heb ik gekozen om promotionele producten te bestellen."
Haar doelgroep bestaat uit personen uit alle leeftijdscategorieën. Daarom is gekozen voor vier verschillende producten met bedrukking die ze aan klanten mee kan geven. Er is gekozen om papieren tassen te laten bedrukken omdat ze deze dagelijks aan haar klanten mee kan geven. De pen is geselecteerd omdat het een dagelijks gebruikt product is, hierdoor blijft het merk veelvuldig zichtbaar. Omdat Nicole weet dat speelgoed een product is wat alle kinderen aanspreekt, heeft ze een gepersonaliseerde belleblaas besteld om mee te geven aan kinderen die in haar salon komen.
Zo zocht Nicole nog een op maat gemaakt product wat opvalt bij potentiële klanten. Op die manier ontstond het idee om geurkaarten te bedrukken. Ook al zit dit niet in het bestaande assortiment heeft IGO Promo dit alsnog weten te realiseren.
Er is gekozen om op alle producten de website te communiceren. Zodat bestaande en potentiële klanten haar website weten te vinden. Via de website kan haar doelgroep het productaanbod bekijken en eenvoudig een online afspraak inplannen. Door gebruik te maken van de door Nicole gekozen producten blijft het merk zichtbaar, ook als de opening achter de rug is.
Doordat Nicole één contactpersoon heeft bij IGO Promo voelt ze zich als klant gehoord. Het was voor haar eenvoudig om feedback te geven, haar feedback werd opgevolgd door bijvoorbeeld iets te wijzigen aan het ontwerp. Ze is erg tevreden met de service van IGO en kijkt mede door haar nieuwe promotionele producten uit naar de opening van haar kapsalon Haarfijn jouw kapster.