Nog niet 100% overtuigd van een product? Vraag een GRATIS sample aan.

Het DNA van IGO!

Wat is er nu leuker dan een cadeautje krijgen? Een cadeautje geven natuurlijk!
Dat vindt IGO in ieder geval wel. ‘The Experience of Giving!’ is de slogan van onze organisatie. Wij geloven dat ‘The Experience of Giving!’ relaties bouwt en versterkt. IGO wil wereldwijd marktleider worden in het bouwen en versterken van relaties. De relatie met onze medewerkers hoort hier zeker ook bij. Wat betekent het nu om te werken voor IGO?
 


Wat kenmerkt de missie en visie van onze medewerkers en onze bedrijfscultuur? Welk DNA vloeit er uit de missie en visie van onze organisatie? Er is natuurlijk niet zoiets als dé IGO medewerker. Daarvoor zijn we met te veel, zijn we te verschillend en zijn onze werkzaamheden te uiteenlopend. Maar er zijn ook veel eigenschappen die medewerkers van IGO met elkaar delen en die dus onze bedrijfscultuur bepalen. Zaken die we bijna niet doorhebben, omdat ze voor ons vanzelfsprekend zijn maar die wel ontzettend belangrijk zijn voor het succes van de organisatie.

Al 70 jaar lang vormen de medewerkers de basis van het succes van IGO. Onze medewerkers gaan voor de beste kwaliteit en zijn bereid om een stapje extra te zetten. Zo kom je bijvoorbeeld op Facebook een spontane update tegen: medewerkers van de afdeling logistiek terug komen op een zaterdag om de klant toch nog op tijd van haar artikelen te voorzien. Dat grote verantwoordelijkheidsgevoel en bijbehorende loyaliteit typeren de medewerkers van IGO. Dit zijn elementen van de bedrijfscultuur waar we trots op zijn.

Flexibiliteit
De verwachtingen van onze klanten op het gebied van bijvoorbeeld dienstverlening en communicatie veranderen continu. De customer journey (beleving die de klant heeft bij een aankoop) blijft in beweging en is daardoor constant aan verandering onderhevig. Dit vergt nogal wat van onze organisatie en dus van onze medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan een andere manier van plannen en een andere manier van communiceren. Meer dan vroeger vraagt dat flexibiliteit van onze organisatie en van onze medewerkers. Meebewegen met hetgeen de organisatie vraagt.

Lerende organisatie – innovatie
Gezien de kwaliteit die we willen garanderen, is het belangrijk dat procedures gevolgd worden en dat we onze processen beheersen. Processen zijn voor IGO een middel en geen doel op zich. Denken in mogelijkheden, denken in oplossingen. IGO is een grote speler in de markt van relatiegeschenken, maar om die positie te behouden, met alle technologieën en ontwikkelingen in de markt, willen we concurrenten een stap voor zijn en blijven. Dat vergt innovatie. Innovatie wil niet per definitie zeggen dat we iets nieuws uit moeten vinden. Het gaat om activiteiten die er op zijn gericht om vernieuwingen aan te brengen in een bedrijf. We stimuleren onze medewerkers om die ruimte te benutten, zodat we opereren als een lerende organisatie. Soms zal een experiment lukken, soms ook niet, maar de ruimte moet er in ieder geval zijn. Zo blijven we leren. Door middel van training, maar ook van elkaar.

Verantwoordelijkheid
Zelf verantwoordelijkheid nemen voor je eigen loopbaan is ook een belangrijk uitgangspunt. Vroeger was het heel normaal dat je het hele dienstverband lang hetzelfde werk deed, vanaf het moment dat je in dienst trad tot het moment dat je met pensioen ging. Die tijd is nu echt voorbij, niet alleen omdat we allemaal langer moeten doorwerken, maar ook omdat simpelweg het werk in onze organisatie steeds verandert. Daarom is het belangrijk dat iedere medewerker van IGO nadenkt over wat zijn of haar mogelijkheden en ambities zijn en om daarover in gesprek te gaan met de leidinggevende tijdens de plannings- of functioneringsgesprekken. Je kunt dit zien als een continu proces binnen IGO.

Als medewerker van IGO heb je dus zelf de regie over je eigen loopbaan, maar er wordt ook van je verwacht initiatief te nemen op het gebied van werk. In onze bedrijfscultuur worden eigen initiatief en ideeën van medewerkers gewaardeerd. Dus heb je ideeën voor verbeteringen aangaande werkzaamheden, IGO in het algemeen of over de kernwaarden ‘Betrouwbaar, Eerlijk, Attent en Ambitieus’? We horen ze graag! Want wat beter kan, moeten we ook beter doen en daarbij kunnen we ieders input gebruiken.

Heb je vragen over je bestelling? Neem dan gerust contact met de klantenservice. Wij helpen je graag.

0492 530 122
Elke werkdag tussen 8.00 en 18.00.

Voor overige vragen bel je:

0492 530 100.

Wij gebruiken cookies om onze website te verbeteren en gebruiksvriendelijker te maken. We slaan daarbij niet je persoonsgegevens op.
Ik ga akkoord Zelf instellen Weigeren