75 jaar ervaring
Deze kennis delen we graag!
Eigen drukkerij
De grootste van Europa
600.000 tevreden klanten
Word jij een van hen?
0492 530 122 Ma-Vr 08.00 - 17.00
Wij helpen je graag!

IGO-POST DRUKT HAAR STEMPEL OP EEN NIEUWE MARKT

Nu ook drukwerk in het assortiment

28 juni 2016, Helmond – IGO-POST is al ruim 70 jaar expert op het gebied van bedrukte relatiegeschenken en giveaways. De afgelopen jaren is er veel nagedacht over het uitbreiden van het assortiment. De wensen en eisen van de klant veranderen en
IGO-POST wil in alle marketingbehoeftes kunnen voorzien. De toevoeging van professioneel drukwerk, waaronder visitekaartjes en flyers, is een logische stap.

“Bedrukte relatiegeschenken worden zelden als stand-alone ingezet. Het is vaak onderdeel van een beursdeelname, direct mailing campagne, open dag enzovoort. Bij deze evenementen en campagnes speelt drukwerk een belangrijke rol. Onze klanten bestellen al jaren bedrukte relatiegeschenken en giveaways bij ons, maar met vragen voor drukwerk konden we ze niet helpen. Nu kunnen we klanten een one-stop-shop beleving aanbieden.” aldus Ron Boer, commercieel directeur IGO-POST.

Gemak is het sleutelwoord
“Wij willen klanten graag ontzorgen. Gemak is daarbij essentieel. Het moet eenvoudig zijn om snel off- en online te bestellen. Maar gemak is meer dan alleen een transparant en helder bestelproces. We willen ook datgene bieden waar klanten behoefte aan hebben. De doelgroep waar wij ons voornamelijk op richten zijn professionele eindgebruikers, waaronder directeuren, eigenaren, secretaresses, management ondersteuning en marketing. Zij zetten voor diverse doeleinden ook drukwerk in. IGO-POST voorziet nu eveneens in deze behoefte en dat maakt ons tot een nóg completere leverancier.”

Uitgebreid assortiment
“Met de komst van drukwerk brengen we twee branches samen.” vervolgt Boer. “Redelijk uniek. Zeker omdat we geen concessies doen aan kwaliteit, voorwaarden, prijs en snelheid. Zo creëren we een goede uitgangspositie waar de klant direct voordeel heeft.”

Het assortiment is uitgebreid met o.a. visitekaartjes, brochures, flyers, posters, folders, banners, spandoeken, vlaggen, enveloppen en briefpapier.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.

Ma-Vr 08.00 - 17.00

Ik ga akkoord